
این 50هزار نفر بسیجی تهرانی حاضر در رزمایش خیابونی امروز رو ول میکردی تا خود اسقاطیل میرفتن فتحش میکردنشهرای شما امروز چه خبر بود؟دیگه ساکن لندن و پاریس هم باشی، بسیجیای اونجا تظاهرات به نفع فلسطین راه میندازنهنوز شرکت نکردی؟ بخوانید...
ادامه مطلب
آقای "علیرضا استار پی وان" ، خانم "اندوه یک ترنم" ، خانم "یک مادر چهل ساله"، پاسخ شما به ایمیل هایتان فریتاده شد.در ضمن بقیه هم می توانند در طول هفته پرسش هایشان را بنویسند و جواب , کتبیxa0 ارسال می شود اما مشاوره , آنلاین در محیط وبلاگ فقط در پنجشنبه ها از ساعت 9 تا 11 است. موفق باشید....
ادامه مطلب