
1.قبلا کلی براشون وقت گذاشتم اما یهو نصفه کاره غیب شدن و حالا برگشتن میگن از اول! :/2.درخواست دیدار حضوری دارن!آخه چرا باید باهاتون دیدار حضوری داشته باشم وقتی حتی توی خوابنگاریاتون هم اثری از من نیست؟ من قراره به شما کلمه منتقل کنم و با جملات بهتون مفهوم برسونم. خب نوشتاری هم میشه، حضوری واسه چی؟ مگه قراره معاینه بشین آخه؟ :|3.یا که یک بار مشاوره با شما به نتیجه رسیده، سر نخ هم بهتون دادم که مسیر زندگیتون کدوم وری باشه، اما حالا هی در نقش مرید و شاگرد قصد دارید از نصایح من تا آخر عمر استفاده کن...
ادامه مطلب