ادای جدید مردها :) - بازدید: 25
ای بابا! ای بابااااااا! :( - بازدید: 37
غلط خودتو کردی، حالا اومدی مشاوره؟ - بازدید: 40
ای بابا، ای بابا! - بازدید: 44
خب اساتید گرامی! ۳ نفر خوابu200cهاشون جعلی بود یه نفر هم که پیچوند و جواب نداد - بازدید: 47
واقعا که! واقعا که! واقعا که! - بازدید: 45
عجب رزمایشی بود امروز اسماعیل، عجب رزمایشی! - بازدید: 42
بار صد هزارم: - بازدید: 65
چرا جواب درخواست مشاوره بعضیا رو نمیدم؟ - بازدید: 67
ای بابا! ای بابا! - بازدید: 67
بله بله از پیاده روی اربعین برگشتم، جاتون خالی! - بازدید: 65
بزرگوارا! - بازدید: 62
یکی از مصیبتu200cهای بزرگ - بازدید: 52
یک درخواست از عزیزان - بازدید: 44
برای بار هزاااااااااااااارم - بازدید: 53
برای کامنت گذاران بی نشانی: - بازدید: 43
عه! پست قبلی رو گذاشتم تازه یکی اومد کامنت گذاشت سالگرد وبلاگ مبارک - بازدید: 81
واوووووو! الان داشتم فکر میکردم جدی جدی چهارساله این وبلاگ داره کار میکنه - بازدید: 63
جناب مهروماه! - بازدید: 113
شما دیگه طلاق گرفتید. تمومش کنید دیگه - بازدید: 131