- ادای جدید مردها :)
- ای بابا! ای بابااااااا! :(
- غلط خودتو کردی، حالا اومدی مشاوره؟
- ای بابا، ای بابا!
- خب اساتید گرامی! ۳ نفر خوابهاشون جعلی بود یه نفر هم که پیچوند و جواب نداد
- واقعا که! واقعا که! واقعا که!
- عجب رزمایشی بود امروز اسماعیل، عجب رزمایشی!
- بار صد هزارم:
- چرا جواب درخواست مشاوره بعضیا رو نمیدم؟
- ای بابا! ای بابا!

کیا میشناسنش؟ تو زلزله کرمانشاه با وجود معلولیت چه فداکاری ها برای کمک رسانی کرد که من رو هم شگفت زده کرد... اشک هایش را دیدم و با او گریه کردم.خنده هایش را دیدم و با او خندیدم..هنوزم منتظرم خبر رفتنش شایعه و دروغ باشه...هر چی با موبایلش تماس می گیرم روشنه و زنگ می خوره ولی کسی بر نمی داره 